Otázky a odpovede

Čo ked sa mi tovar nebude páčiť?

Kupujúci má nárok na odstúpenie od kúpnej zmluvy do 14-tich dní od obdržania tovaru bez udania dôvodu. V takom prípade odošlite nepoškodený tovar spoločne s vyplneným reklamačným formulárom pre vrátenie tovaru  na adresu našej firmy a my Vám vrátime peniaze na Váš účet.

Kde nájdem faktúru k dodanému tovaru?

Faktúra za objednaný tovar Vám bude doručená spolu s tovarom.

Čo keď mi tovar príde poškodený?

V prípade, že Vám tovar príde akokoľvek poškodený, tak ho bezodkladne po obdržaní zašlite spoločne s vyplneným reklamačným formulárom späť na adresu našej firmy.

Kedy mi objednaný tovar dorazí?

Pri objednávke štandardne dodržujeme dobu odoslania 24-48 hodín od prijatia objednávky (okrem nepracovných dní).

Pokiaľ zvolíte platbu prevodom, bude tovar odoslaný do 24 h od prijatia Vašej platby na náš bankový účet (počas pracovných dní).

Platba kartou

Po odoslaní objednávky sa Vám otvorí okno s platobnou bránou GoPay, kde vyplníte všetky potrebné údaje z platobnej karty.  Po úspešnej platbe Vám príde súhrn objednávky emailom. Vašu objednávku následne odošleme do 24 hodín (počas pracovných dní).

Platba prevodom na účet

Po odoslaní objednávky sa Vám zobrazí súhrn objednávky, kde nájdete aj číslo nášho bankového účtu.  Súhrn Vám príde aj emailom. Odošlete Vašu platbu priamo na náš bankový účet. Na identifikáciu platby použijete Vaše číslo objednávky. Po prijatí úhrady Vám objednávku odošleme do 24 hodín (počas pracovných dní). Objednávka nebude odoslaná pokiaľ peniaze nedorazia na náš účet. Ak do 14 dní nezaevidujeme platbu, objednávka bude automaticky zrušená.

Platba pri prevziati

Objednávku uhradíte platbou v hotovosti pri prebratí zásielky.

Nenašla sa odpoveď na Vašu otázku?

Napíšte nám ju a my ju zodpovieme. 🙂

Odoslaním tohto formulára súhlasím so spracovaním osobných údajov a beriem na vedomie vyhlásenie o neposkytnutí údajov tretím stranám.

Zadajte kľúčové slovo pre vyhľadanie produktu

0